pirmdiena, 2010. gada 9. augusts

Mežizstrāde Trondheimā.

Šodien tika aizvadīti šī gada Pasaules čempionāta vidējās distances kvalifikācijas skrējieni. Diez vai ir iespējams apgalvot, ka Latvijas komandai gāja labi. Sīkāk stāstīšu gan tikai par sevi - un starp citu, es nekvalificējos. Patiesībā, vidējā distance bija tieši tā, uz kuru liku vislielākās cerības, bet šodien tās noteikti neattaisnoju. Savā hītā paliku 19. Kvalificējas 15. Līdz 15. vietai man pietrūka 2 minūtes.
Šeit ir apskatāmi GPS ceļi. Un lieki piebilst, ka manējais ir diezgan bēdīgs.

Vakar bija sprinta diena. Sprinta finālam es nekvalificējos. Visos etapos, kuri bija garāki un kuros bija iespējami dažādi ceļa varianti, es izvēlēlojos garākos, sarežģitāk izskrienamos un vienkārši neizdevīgākos. Kvalifikācijas rezultāti ir apskatāmi šeit.
Taču viena laba ziņa ir - beidzot man ir samērā glīta skriešanas bilde.
























Šobrīd sīkāki komentāi par distancēm nesekos. Iespējams, tam saņemšos brīvajā dienā - dienā pēc rītdienas. Rīt ir garās distances kvalifikācija. Man ir pirmā minūte - almost perfect

2 komentāri: