pirmdiena, 2010. gada 13. septembris

NIKE RIGA RUN

Varbūt pamanīji, jaukais lasītāj, ka svētdien bija dikti labs laiks. Tas tā bija tāpēc, ka Mežaparkā vairāki simti cilvēku ar sportiskām nosliecēm bija nolēmuši piedalīties skrējienā. Un arī es nolēmu pirmo reizi izmēģināt kā tad īsti tas ir - skriet bez orientēšanās elementiem, pa asfaltu. Un, starp citu, man patika:)
Kā jau iepriekš minēts, laiks bija skriešanai patīkams, cilvēki daudz, bet ne pārāk, atmosfēra laba. Nedaudz dīvaini gan bija, ka starts tika atlikts par pusstundu, par to paziņojot vien 10 minūtes pirms paredzētā starta laika, bet tas jau nekas - bija vairāk laika, lai kārtīgi pirms starta sasmietos un izpļāpātos.

Par pašu skriešanu. Atzīšos godīgi, sajēgas par to, cik ilgu laiku man varētu prasīt šie 10 kilometri man nebija nekādas (tas nekas, ka visi ar mākslīgo intelektu apveltītie pulksteņi un citas ierīces apgalvoja, ka līdz 10 kilometriem pietrūkuši kādi 250 metri,- es uzskatu, ka noskrēju 10km:p ). Galu galā nepagāja ne 43 minūtes un es 90. vietā gandrīz pavisam reizē ar savu kluba biedru Kārli O. finišēju. Rezultāts 42:51,55. Līdz 6. vietai sieviešu konkurencē pietrūka 20 sekundes. Taču 3. vietu izcīnīja Aija! (un vēl pie tam ar pavisam nesliktu rezultātu;) ) Un 10. vietā sieviešu konkurencē ierindojās neviena cita kā mums jau zināmā blondīnīte Kika.
Pēc neilga atelpas brīža viena draugu stafetes komanda deva man iespēju pacīnīties vēlreiz (kā izrādās, no rīta viena komandas skrējēja ieguva nejauku muguras traumu un startēt nevarēja). Šoreiz gan katram bija jāskrien vien 2,5 km. Rezultātos gan var redzēt, ka mūsu jautrajai komandai visilgāk (varētu pat apgalvot, ka krietni ilgāk) izpildījies tieši mans etaps, bet tas jau mums netraucēja iegūt lielisko 5. vietu! Tātad, komandā (O-team) skrējām - Anatolijs, es, Krista un pēdējo etapu nolidoja jau šur tur izslavētā Lapsa:)

Kopsavilkums? - Labi pavadīta svētdiena:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru